maanantai 26. tammikuuta 2015

Here I am again :)

Wouuu, ompas mennyt aikaa viime kirjoituksesta! Olin siis hetken aikaa poies koko blogimaailmasta ja oikeastaan koko tietokoneestakin. Sillä välin mietin jälleen lopetanko bloggaamisen kokonaan vai jatkanko. En edelleenkään tiedä. Toisaalta blogia on kiva päivittää, toisaalta se joskus tuntuu kauhean vaivalloiselta. Syy miksi sain itseni raahattua nyt koneelle kirjoittamaan oli kommentti jossa kyseltiin onko blogini vielä elossa :D Joten kiitos siitä! :)
Yksityiselämästäni en kerro sen enempää, kuin että olen löytänyt vierelleni ihmisen jonka kanssa elämä on tuhat kertaa parempaa ja ihanampaa<3
Arki rullaa taas normaalisti ja olen palannut myös takaisin salille samalla muuttaessani parempaan suuntaan ruokavaliotani :) Ja mikä parasta, olen löytänyt elämääni ihmisen joka on myös kiinnostunut omastan hyvinvoinnistaan niin fyysisesti kuin henkisestikin :) Voiko olla parempaa kuin parantaa omaa hyvinvointiaan yhdessä toisen kanssa, se jos mikä kannustaa ja auttaa jaksamaan vaikeinakin aikoina :)) Itselleni on hyvin tärkeää omata samankaltaiset elämäntavat ja elämänarvot, silloin suhde pysyy hyvänä :)
Mutta siis, palattuani salille päätin, että ensi kesänä omistan vatsan ilman makkaroita! Varsinaista painon pudostusta en tarvitse enkä halua, mutta vatsanseudulla olevasta ylimääräisestä tahdon päästä nyt vihdoin eroon lopullisesti. Luonteeltani olen siinä mielessä heikko, että jos olisin vaikka päättänyt että nyt alkaa vatsalihas treenit niin en varmasti olisi aloittanut sitä, vaan aloitus muutokseen täytyy tulla jotenkin luonnostaan, ilman mitään varsinaisia päätöksiä. Nyt olen vain yksinkertaisesti niin kyllästynyt tähän vatsanseudulla roikkuvaan ihoon että oikeen ällöttää! Tahdon kävellä ensi kesänä rannalla bikineissä ja olla ylpeä vartalostani!
Ruokavaliossani olen parantanut sen verran, että syön aamulla aamupuuron enkä pelkkää kahvia. Olen myös vaihtanut kahvissa käytettävän sokerin kalorittomaan makeutusaineeseen. Saatan joskus päivisin juoda jopa 5 kuppia kahvia, jos kahvin kanssa menee 2 lusikallista sokeria niin kyllä sitä päivän mittaa tulee aika paljon :D Olen huomannut nyt sokerin vaihdon jälkeen että kahvin himoni on vähentynyt huomattavasti, joko siksi että olen pääsemässä eroon sokerin himosta taikka sitten kahvi maistuu muuten vaan oudolle :D Joka tapauksessa, muutos on ollut hyvä enkä oikeastaan enää edes välitä kahvin mausta makeutusaineen kanssa :)
Syön taas hiilarittomia ruokia, ainoastaan lihaa ja paljon muuta mistä saa proteiinia, mutta toki sallin itselleni poikkeuksia, en ole ehdoton. Pidän myös karkkipäivän viikossa jos edes tekee mieli.


 Yllä olevat kuvat tältä aamulta, ylläni on uusi soc:in paita johon olen aivan rakastunut!

 Tämän päiväinen salaatti leipäjuuston kera <3

Viimeisenä kuvaa viikonlopulta jolloin kävimme hieman juhlimassa piiiiitkästä aikaan kavereiden kanssa<3 Kuvassa siis vaaleat vaatteet, jotka tietenkin sitten vaihdoin viime hetkellä kokonaan perus mustaan :D

Toivottavasti tämä postaus lämmitti edes jotakin, oli ihan mukavaa nähdä että joku täällä kaipailikin ja mukava kirjoitella taas vaihteeksi :) See you!

With love: Mimmu

4 kommenttia:

  1. Vitsi, olipa ihanaa lukea sinulta postausta<3 Luulin jo että olet lopettanut bloggaamisen kokonaan ja kävin kurkkimassa täällä! Hienoa, että olet löytänyt vierellesi samanhenkisen ihmisen, jonka kanssa yhdessä pitää huolta itsestään! Samanhenkisyys on todella tärkeää suhteessa :) Ei siitä tule mitään, jos on erilaiset arvot ja elämäntavat. Tsemppiä sinne treenailuihin ja mielestäni näytät tosi upealta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitäns ihanasta kommentista! Ja ihana kuulla että joku mua vielä kaipailee täälläkin :)) Kiitoksia tsempeistä, niitä kyllä tarvitaan ajoittaa kaiken arjen hulinan keskellä! :)

      Poista
  2. Tosi kivaa kun palailit kirjoittelemaan!:> Mä taas luovuin sokerista kokonaan kahvin kanssa, oli yllättävän helppoa vaikka alkuun epäilinkin..:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva että mua kaipaillaan täällä<3 Jep, nytkun olen itsekin siirtynyt käyttämään steviaa, tuntuu että sokerin maku kahvissa on lähes merkityksetön enää ja hyvä niin!

      Poista

Kiitos kommentista ♥