tiistai 30. syyskuuta 2014

Notebook

Ajattelin tässä alkaa nyt suunnittelemaan hieman paremmin ruokavaliotani, ihan sen takia että viime viikot ruokien suhteen on mulla mennyt ihan päin puuta :D Elämäntilanne, syksy ja pimeys on laittanut mun pään ja mielen totaalisesti ihan sekaisin. Mieli on toisinaan virkeä, mutta kroppa tuntuu väsyneeltä, siksi jätinkin viime viikolla loppuviikon treenit tekemättä. Kaiken tämän lisäksi selkäni on ollu todella kipeä, joka sekin aiheuttaa paljon turhautumista.... Eilen oli varattuna hieroja mutta senkin jouduin perumaan.
Olo ei ole mistään parhaimmasta päästä, mutta yritän keksiä jonkin homman mikä voisi helpottaa. Olen suunnitellut jos aloittaisin piirtämisen taas uudelleen, yksi ilta tuossa esikoisen kanssa piirreltiin ja miten olin unohtanutkaan kuinka mukavaa se onkaan. Tunne oli oikeastaan hieman vapauttava vaikka kyseessä olikin vain autopiirrustus :D
Olen tässä myös alkanut alustavasti suunnitella matkaa rakkaitten luo Kokkolaan, oltaisiin siellä ainakin viikon verran. Näkisin äitiä, siskoja, siskonlapsia, mummoani ja uusinta sukumme tulokasta jota en ole vielä päässyt katsomaan<3

Suunnitellaan suunnitellaan ;) Ainakin sentään jaksan miettiä tulevaan, se on tärkeää.
Btw, huomenna hakemaan Selänne kirja jota odotan innolla luettavaksi, kiitos äidille!<3

































With love: Mimmu

1 kommentti:

  1. Itse piirsin ennen kovasti , mut jotenkin nyt kun omille jutuille on vähemmän aikaa niin se on vähä jäänyt. Niinä hetkinä kun esikoisen kanssa piirretään Havahdun aina et miks mä enää piirrän niin harvoin?

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥