keskiviikko 27. elokuuta 2014

Voi Parka minkä teit...

Maanantaina kävimme siis pikakahveilla kaupungilla ja samalla sitten eksyimme Vilaan VAAN KATSELEMAAN, mutta sielläpä olikin tämä jo viime vuonna himoitsemani ihanuus eli punainen parka takki ♥ Enhän mä päässyt siitä yli enkä ympäri, vaan se oli nyt PAKKO ostaa!!! Se oli sellainen Must have tunne, niitä mulle harvoin nykyään tulee!






 Pahoittelut huonosta kuvanlaadusta!

Mutta mitäs pidätte? Itse ainakin koin rakkautta ensisilmäyksellä, taas. En ymmärrä miksi en ostanut tätä jo viime talvena... Mutta noh, nyt se on mun ♥ Ihana väriläiskä talveen! :)

With love: Mimmu

15 kommenttia:

  1. Mulla on toi mustana ja toi malli on kyllä ihan huippu! Se on myös tosi lämmittävä kylmälläkin :). Sisko tilas eilen netistä itelleen kyseisen takin kans punasena ja odottaa sitä hulluna! Mäkin kyllä omaani, sekin on punainen mutta vaihteeksi eri malli kokeilussa, tulis jo!:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä tuo on aivan ihana ja mielestäni sopii kaikkien vaatteiden kanssa :) Jee kiva juttu!

      Poista
  2. Siis niiiiin upea takki, onneksi ostit ;)

    ♥~ www.whenyourheartbeats.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii niimpä!!!!! :) Oon niin happy!

      Poista
  3. Aivan älyttömän kiva takki! Ja tuo punainen väri sopii sinulle niin hyvin:) Huippu ostos!! Sinulla on kyllä ihanat nuo hiukset♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitän! :) Hiukset on taas kasvaneet todella paljon :) Mustakin tuo punainen takki sopii hyvin vaikka ikinä en punaista väriä oo päälläni pitänyt! :)

      Poista
  4. Ihana takki! Olen myös himoinnut tuota Vilassa:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Olipas hauskaa nähdä oma takki kuvissa, kun minulla on juurikin tuo sama takki saman värisenä. Itse ostin jo viime vuonna ja on ollut ainakin lämmin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla että oon siis ostanut hyvän takin! :))

      Poista
  6. Oi vau, upea takki! Oon kans ite himoinnut jo monta vuotta punaista takkia, mutta jotenkin se on niin vallitseva väri, että aina olen jänistänyt takkien osto hetkellä. Ehkäpä tänä syksynä/talvena rohkenisin punaiseen, enkä aina siihen samaan mustaan tai valkoiseen. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha mulla sama, ikinä en oo punaista väriä käyttänyt vaatteissa mutta tuo takki on vaan niin jotain ihanaa että♥ Varmaankin juuri tuon kirkkaan värin vuoksi!

      Poista
    2. Niinpä! Jotenkin sitä kyllä kaipaa vähän väriä ankeaa syksyyn ja harmaaseen talveen. :) Näyttää niin lämpimältä ja muhkealta! :)

      Poista
  7. Oi ei kuinka ihana takki! :) Muutenkin kivan oloinen blogi, liityin lukijaksi!:)

    Ps. Blogissani on Zalandon lahjakortin arvonta. Käyhän kurkkaamassa, jos kiinnostaa. :)

    http://tummatukkainentytto.blogspot.fi/2014/08/arvonta-ja-vinkkeja-juhlatilojen.html

    VastaaPoista
  8. Oi ihanaa! Kiitos! Ja tervetuloa lukemaan!! :)) Käyn katsomassa :)

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥