lauantai 16. elokuuta 2014

Freddy jeans

Ihanaaaaa huomentaaaaa :)) Mun oli pakko tulla tänne kirjottelemaan mun uudesta tilauksesta! Eilen siis kuin hetken mielihäiriöstä tilasin Bodystokista freddyt, tämä ei todellakaan ole normaalia sillä yleensä mietin hetken ennenkuin mitään tilailen. Ja varsinkaan housuja, sillä nykyään harvemmin löydän edes kaupasta koskaan sopivia! Yleensä housujen sovittelu vain tuskastuttaa ja lopulta luovutan ja jään tyhjin käsin. Mutta nyt vaan toivon että tulevat housut ovat juuri sopivat. Olen jo pitkään halunnut näitä ja nyt ne saan<3

Että jos jollain on kokemusta näistä niin mielelläni kuulisin niistä! :)


Mutta asiasta kukkaruukkuun, tänää mulla on oikein erityisen hyvä olo! :) Heräsin tuossa hetki sitten ja tuli nukuttua semmoiset 12h, kerrankin. Eilen illalla lähdin käymään juoksulenkillä ja kuinka raukea olo sen jälkeen olikaan, että uni tuli silmään jo kun painoin pääni tyynyyn!

Nyt vain nautin yksinolosta, huomasin heti aamulla että ajattelen liikaa!? Koska mulla on todella vähän omaa aikaa, joudun aina miettiä mitä tekisin ylipäätään. Aamulla herätessä ensimmäisenä mielessäni oli jo pulma, menenkö ensin lenkille vaiko kirjoitan blogiani, nyt kerrankin kun mulla on siihen aikaa! Tällöin aina pysäytän ajattelun ja päätän että teen fiiliksen mukaan. Kuinka outoa mutta samalla ihanaa katsoa telkusta aikuisten ohjelmia piirrettyjen sijaan :D

Hieman jo ehkä jännittää ensi viikko, lasten uusi hoito alkaa ja mulla koulutus! Mutta eiköhän siitä selvitä hienosti :)

With love: Mimmu

4 kommenttia:

  1. Mulla sama tilanne !2 lasta niin aina joutuu miettii et mitä tänää tekis niistä kaikesta mitä haluaisi tehdä ja mulla alkaa koulu huomenna.2 ekaa pv on lähipäiviä ja loput etänä ..jännittää !!tsemppiä ja mäki postailen huomen miten se eka koulu pv meni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä! aina joutuu miettiä mitä tekee :D Tsempit sinnekin :)

      Poista
  2. Nää on ihanat farkut!!! Miks et kirjoittais mitä ajattelet? :) Se auttaa ainakin mua. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvät on farkut kyllä :) Kyllähän mä kirjoitankin:)

      Poista

Kiitos kommentista ♥