lauantai 19. heinäkuuta 2014

Happy Sunday!

Ihanaa sunnuntaita, aurinko melkein jo paistaa ja on lämmintä, muuta ei tarviikaan tänää ollakseen hyvällä tuulella :)) Ajattelin pikaisesti tulla tänne nyt kirjottelemaan.
Tällä hetkellä ollaan vietetty aika paljon aikaa kotona sillä mulla ei ole autoa tällä hetkellä käytössä, toivon mukaan on jo loppukuusta! Onneksi kaikki palvelut on tässä lähellä ja jos tarve tulee autolle niin kyllä aina joku tulee apuun!

Kuntosalille en ole hirveästi nyt kerennyt, ensinnäkään kun ei ole autoa en ole edes viitsinyt ajatella lähteväni poikien kanssa bussilla liikenteesene :D Olen yrittänyt tehdä mahdollisimman paljon kotitreeniä ja juossut esimerkiksi puistoa ympäri lasten leikkiessä samalla :D Voi olla ehkä huvittavan näköistä mutta miksi ihmeessä mun pitäis vain istua leikkipuistossa kun voin samalla tehdä jotain hyödyllistä? :D

Olen myös muutaman viikon syönyt väh kalorista ruokavaliota ja vaikka en ole hirveäasti päässyt liikkumaan niin sen jo huomasin että ns pienet vaatteet mahtuukin nyt päälle :D Mutta samalla taas omat vaatteeni ovat jääneet pieniksi joten en nyt tiedä olisinko iloinen asiasta vai ei :D Toisaalta olen ihan tyytyväinen painooni eikä mulla ole tarvetta laihtua, mutta vatsalihakset mun olisi tarkoitus saada jossain vaiheessa! Sen tiedän et laihdutuskuurille sen takia täytyisi alkaa mutta mistä motivaatiota siihen!? :D Tykkään syödä!



Pahoittelut kännykkäkuvista, en ole kerennyt kuvailemaan juuri yhtään kameralla! :s

Tämmöistä tänne tällä kertaa... Mitä teille kuuluu? :))

 With love: Mimmu

3 kommenttia:

  1. Ohoh, ootpa kyllä hyvässä kunnossa! Täällä iskee ihan kateus :D Minä oon itse hankkinut oman kuntoni ihan puhtaasti kotitreenillä! Sillä menetelmällä pudotin raskauskilotkin. Mun mielestä kotitreeni on niin aliarvostettua, se vaan saattaa vaatia luovuutta. Mutta kukin tyylillään! Ja heh, oon itsekin löytänyt itseni juoksentelemasta puistossa liukumäen portaita edestakaisin :D Korkeintaan siis vaan peukutan tota kekseliäisyyttä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kotitreenillä!? Mistä oot saanu motivaatiota siihen? Itse oon niin laiska kotona tekeen mitää että oli pakko alottaa salilla käynti! :D Mutta propsit sulle, näytät kyllä sille että kävisit ihan salilla treenaileen!! :))

      Poista
    2. Kyllä, kotitreenillä! :D koen sen itselleni parhaimmaksi enkä kauheasti viihdy kuntosalilla. Motivaatiota kyllä ehti siinä raskauden aikana kasvatella ;D jos et oo ehtinyt, niin käy tsekkaan mun blogista vatsalihasten kotitreeni-ohjelma, sitä ainakin oon käyttänyt :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥