keskiviikko 2. heinäkuuta 2014

Did some shopping today, oops..

Kerrankin koko ilta aikaa istuskella koneella, vain minä+ tietokone+telkku <3 Ajattelin tehdä postauksen tämän päiväisistä hankinnoista niin vaatekaappiin kuin keittiöön.
Lähdin päivällä käväsee "nopeasti" viemässä papereita työkkäriin, kunnes poikkesin vain "pikaisesti" Seppälässä vilkaisemassa yhtä paitaa kunnes huomasinkin olevani kaupassa kasa vaatteita kainalossa menossa sovittamaan :´D Enihau, jos mitään hyötyä oli tän päivän shoppailusta niin löysin kaks ihanaa ulkotakkia LASTENVAATE OSASTOLTA jei! Sovitin koko 164/170 ja se oli jopa mulle iso!


 15e

 Näitä ihania takkeja oli neon keltaisina ja oransseja, ehdottomasti valitsin oranssin! Mätsää hyvin uusiin kenkiini! :)


10e

Toinen löytämistäni takeista oli mustavalkoinen, kyllä näillä nyt kelpaa istuksella vesisateessa hiekkalaatikonreunalla! :D Alkaa pikkuhiljaa itkettää nää EHANAT kesäsäät......
Kaupan kassalla tietenkin vasta tajusin että olin jättänyt kortin kotiin! Ja ei muutakun uusintakierros kotiovelle päin. Tätä perus blondeilua taas.....
Vaatekaupasta suuntasimme sitten Giganttiin josta tuli ostettua jopa jotain tarpeellista eli vedenkeitin ja sauvasekoitin!


Eikä siinä, pääsimpäs heti tositoimiin eli tekemään mustikkasmoothieta NAM!


Tällaista tänään, see you! ps. Kelpaako noilla takeilla istuskella siellä hiekkiksen reunalla? ;)

8 kommenttia:

  1. Ihana toi oranssi takki! Itekkin tehnyt aika paljon vaateostoksia lähiaikoina, vaikkei varsinaista tarvetta ole..:D

    VastaaPoista
  2. Mä tykkään tosta raidallisesta. Ehkä siksi että "pelkään" räikeitä värejä vaatteissa. :)
    Mun pitäis kans kyllä ostella täytettä vaatekaappiin....kun ei siellä ole mitään muuta kuin riepuja. Yyyyyh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla on taas toisinpäin, tykkään nykyään enemmän räikeistä väreistä! :)

      Poista
  3. Ooi että tuo oranssi, on kyllä tosi ihana! ♥ Ja lastenosastolta muuten joskus voi tehdä löytöjä, kunhan kuosi ja tyyli vaan sopii aikuiselle, niin aivan hyvin oon itsekin voinut ostaa jopa 152 koon vaatteita :D

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Kiitos mä kans tykkään sen pirteydestä :))

      Poista

Kiitos kommentista ♥