torstai 6. helmikuuta 2014

Thursday

Tämä päivä vierähtikin mukavasti koulussa tapellen tietokoneen kanssa :D Ohjelma jota YRITIN ymmärtää oli semmoien jota olen käyttänyt viimeksi n. 6 vuotta sitten! No loppupäivästä yhteistyömme sujui suht mutkitta onneksi ;)


 Gt

Olen viime aikoina huomannut, että oranssi väri kiehtoo minua erityisesti yläosissa :) Koskaan ennen en ole oranssista välittänyt yhtään, joten tää väri on ihan uutta :) Onhan noita oranssin värisiä paitoja jo kertynytkin muutama ja lisää on tulossa :) 
Yllä olevan kyseisen paidan kanssa mulla on viharakkaus- suhde, paita on ihana mutta hemmetin vaikea silittää+ rypistyy todella helposti. Kaiken lisäksi mulla on niin hyvä silitysrauta, että joskus se vuotaa kaikki vedet lattialle -.- mutta ei aina :D
Aamulla silitin paitaa ja tietenkin raudasta valui vettä kankaalle josta jäi sitten vaaleat läikät! Luovutin ja hetken aikaa touhuilin muuta kunnes tutkailin paitaa uudelleen eikä vaaleita läikkiä enää näkynyt :) Silitin paidan loppuun ja lähdin kiireellä kouluun. 
Ottaessani takin poies paita oli ihan ryppyinen. Onneksi päivän mittaa kangas sitten silottui hieman...


Jonkun aikaa sitten ostettu huulikiilto, tänää aamulla pitkästä aikaa kokeilin enkä muistanutkaan että väri tuo ihanan pinkihtävän sävyn huulille :) Sopii hyvin tähän päivään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista ♥