keskiviikko 15. tammikuuta 2014

"New" shoes

Teimme eilen extempore reissun Lahteen illalla jossa tapasin ihanaa ystävääni taas pitkästä aikaan :) Kiertelimme kauppoja ja kävimme pikaisesti Lahden Cetori nimisellä kirpparilla, ja mitä sieltä löytyikään? Nämä ihanat bootsit juuri mun kokoa! Hintakaan ei ollut yhtään paha ja mikä parhainta niitä ei ollut käytetty lähes ollenkaan :)






Mulla ei ennen ole ollut tämän tapaisia kenkiä käytössä joten on mielenkiintoista tuleeko noita käytettyä :)
Mulla on ollut hakusessa tällä hetkellä pitkävartiset saappaat, mutta nää menee nyt ainakin hetken. Mukavan tuntuiset on jalkaan kyllä :) Ja ahh että mä rakastan kuvailla mun uudella kameralla <3

Ainiin, huomenna tai loppuviikosta mulle pitäisi saapua ihka uusi läppäri! Can't wait!

// New shoes from flea market//

8 kommenttia:

  1. Nuo kengät on ihanat!:) Itselläni aina käy myös niin, että kun ostaa omasta tyylistä poikkeavat kengät, ei ole varma tuleeko niille käyttöä. Usein silti menee hetki, kunnes uusiin kenkiin tottuu ja sitten ne ovatkin lempikengät:))

    VastaaPoista
  2. Totta! Mutta nyt tein kyllä aika hyvän löydön sillä kengät tuntuvat hyviltä jalassa ja sopii myös omaan tyyliini ihme kyllä vaikka sitä epäilinkin :)

    VastaaPoista
  3. Tosi hyvä löytö! Käy vaikka minkä asun kanssa :)
    xx J

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥