maanantai 20. tammikuuta 2014

Kauneus

Tänään oli koulupäivä keskustassa, manailin ensinnäkin tätä pakkasta, koska olisi ihan mukavaa pukea välillä päälle jotain muutakin kuin kokovartalo toppavaatteet, viidet housut ja kymmenet paidat ja sadat villasukat!?!? Oon kyllästyny käyttään pelkkiä feikki Uggeja ja villapaitoja, joten tänään siis uhmasin säätä ja puin päälle mustat housut, topin, jakun ja mustat uudet kengät! Tietenkin parkatakin alle :D
Kyllä siinä aamulla varpaat jäätyi, koska jouduin jättää auton kilometrin päähän paikasta jossa pidettiin tunnit. Puoli juoksua kävelin ensin sokkarille lämmittelemään mutta samalla muistin, että Lumenen irtopuuterini oli loppu. Sokkarilla on usein todella hyvät alennukset.


Jatkoin siitä matkaa tunnille viereiseen rakennukseen. Koulun päätyttyä kävin ostamassa muutamia hiustuotteita ja itseruskettavaa voidetta.



Nyt ensimmäistä kertaa ostin Color Mask Vanilla purkin, joka kerta sokkarilla käydessä olen sitä ollut ostamassa ja nyt vihdoin sen ostin. Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä tuotteesta? Olisin mielelläni kuullut kokemuksia :)
Ostin myös ensimmäistä kertaa itseruskettavan voiteen geelimäisenä. Ajattelin kokeilla miten geeli toimii, ainakin haju on sama mitä voidemaisessa Lorealin itseruskettavassa on. Joudun tyytyä tähän sillä ennen olen tykännyt käyttää Kicksin itseruskettavaa, mutta viimeksi kun sitä kyselin niin sen sanottiin olevan loppu koska tuote uudistuu ja uusia tuotteita ei ole vielä saatavilla. En toki nyt tiedä ovatko ne jo myynnissä en edes muistanut käydä katsomassa Kiksissä...
Enihau olen aivan uuvuksissa, koko viikonlopun väänsin verkkokursseja ja niitä on edelleen.  Huomenna olisi englannin koe, josta en nyt ole kauhean huolissani sillä englanti on minulla ollut aina hyvä. Keskiviikkona olisi äidinkielen koe ja siihen täytyy kyllä päntätä... Loppuviikosta on lisää kirjoitettavia tehtäviä tiedossa mutta niitä en nyt jaksa tällä hetkellä murehtia.
Ei kait tässä muu auta kun alkaa kotihommia tekemään, see you later!

Zalando alennuskoodi

9 kommenttia:

  1. Ihanaa kun säkin oot nykyään kaks kielinen. Ihan pysyvästi? <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä ajattelin että voisin edes muutaman sanan kääntää aina sen mitä osaan :)

      Poista
  2. Olen joskus käyttänyt color maskin silver hoitoainetta...Täytyyki nyt kokeilla vanilla väriä. :)

    VastaaPoista
  3. Mulla on ollut tuota colour maskia ja olen ollut tyytyväinen:) Suosittelen pitämään sitä hiuksissa joku puoli tuntia niin ehtii vaikuttamaan paremmin:) Itse teen aina niin ja olen todennut paremmaksi, kuin lyhyen vaikutusajan:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos vinkistä!! :) täytyypä kokeilla pitää seuraavan kerran vähän kauemmin :)

      Poista
  4. Mä kävin edellispäivänä kyselemässä Kicksin itseruskettavasta ni tuubia ei vielä ainakaan täällä Turussa ollut myynnissä, mut spraynä oli. :) Toivottavasti pian tulis takaisin markkinoille…
    P.S. Mulla on blogissa menossa koruarvonta, käy tsekkaamassa >> http://anninsafari.blogspot.fi/2014/01/110114-arvonta.html

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin kävin eilen kiksissä eikä siellä ollut kuin just niitä spray pulloja :/ ihmeen kauan kestää että se uusi purkki tulee takaisin, muistan että ostin entiset alennuksella juuri siksi että ne saataisiin myytyä loppuun ja mun mielestä siitä on jo yli vuosi!

      Poista
  5. Itselläni ollut tuota colour maskia sävyllä caramel. Ihan oon kyllä tykännyt:) Mulla on riittänyt kyllä ihan lyhytkin vaikutusaika.Ostin maskin,koska olen raskaana ja raskaana ei suositella hiustenvärjäystä:) Tällä oon sitten ehkäissyt pahinta juurikasvua;D Melko riittoisa purkkikin ollut!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥