maanantai 27. tammikuuta 2014

Feeling so good!!

Jippikaijeiii tänään sain tehtyä loppuun fysiikan ja kemian kurssit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vieläpä meni tentit hyvin läpi!!!! :) Oon niin onnellinen ja helpottunut! Enää olisi terveystieto ja kuvis, mutta ne kerkeää tehdä myöhemmin tässä kevään aikana!!! :))) Ne on muutenkin astetta helpompia kuin fysiikka ja kemia :) 
Käväsin tänään aamulla kaupassa tekemässä ruokaostoksia, lapsille omat ruoat ja itselleni salaattia, hedelmiä ja kasvissosekeittoa ja muistin vihdoin ostaa leseitä, löytyi jopa ihan LUOMU kauraleseitä eikä hintakaan ollut riipaiseva ;)
Olen kovasti viime aikoina yrittänyt syödä mahdollisimman monipuolisesti ja terveellisesti, lisännyt paljonvettä, marjoja ja hedelmiä ruokavaliooni. Erityisesti tiettynä aikana kuusta alkaa mieleni tehdä kaikkea makeaa, siis ihan tajutoman paljon! Nyt viikonloppuna olen hillinnyt itseäni ja syönyt mahdollisimman paljon salaatteja ettei tulisi syötyä mitään karkkipullaleipähiivajauho-mössöjä joista aiheutuu mulle todella pahoja vatsakipuja :/ Söin lauantaina pastaa ja hetken päästä vatsani turposi ja tuli kipeäksi, onneksi kaapista löytyi lasten maitohappobakteereja jotka auttoivat heti!

LUOMU ♥

 Tänään ajattelit korkata viime viikolla tulleet lehdet kera iltakahvin :) Muita fit lehden lukijoita?



Tässäpä mun viikonlopun herkkuruoka, salaattia persikoiden, raejuuston ja valkosipuli salaatinkastikkeen kera NAM :) Tänään jatkui kanasalaatilla aamupäivä, iltapäivällä ajattelin keittää kasvissosekeittoa ja syödä sen raejuuston kanssa. Keskiviikkona koittaa matikan koe, huominen päivä meneekin siihen päntätessä....

Ihanaa maanantaita kaikille, todella harvoin mun maanantait on mitään ihania mutta tällä hetkellä mun oloni on SATA kertaa kevyempi kuin mitä viime aikoina on ollut! :))

4 kommenttia:

  1. Se on niin ihana tunne kun pääsee joistan kurssista läpi<3

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. no kyllä!! ei varmaan ikinä oo ollu yhtä hyvä fiilis mistään kouluasiasta :)

      Poista
  2. Mulla on kans ollut vaikeita kokeita, mm. matikka jossa oon tosi huono, mutta yllättävän hyvin on nyt mennyt! :) Mukava että sullakin mennyt hyvin tentit :)

    http://eerika-justthinkaboutit.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :) Mulla koittaa huomenna se matikan koe joka on mullekin aina ollut vaikeaa :s

      Poista

Kiitos kommentista ♥