keskiviikko 13. helmikuuta 2013

Heipä hei ja hyvää ystävänpäivää!

Itse en kauheasti enää juhli näin ystävänpäivänä, aamulla laitoin kaikkein tärkeimmille tuttaville ja sukulaisilleni viestinä ystävänpäivä toivotukset. En myöskään odota lahjoja tai mitään keneltäkään... Ystävänpäivällä oli merkistystä enemmän ehkä silloin ylä-asteella... :D

Olen siis vihdoin saanut uuden puhelimeni!! :) Aikaa on mennyt sen kanssa opetteluun ja räpläämiseen.. :) Tänään ajatelin tehdä itse semmoisen pussukan puhelimelle jossa pidän sitä laukussa tai taskussa ennenkuin saan ostettua muoviset kuoret... Pelkään niin paljon että tiputan sen tai se muuten vaan luiskahtaa kädestä :o Lisäilen siitä tuonne käsityö blogiini kuvia sitten :)

Liityin myös  Instagramiin, tosin siellä nyt ei ole paljoa kuviakaan koska vasta eilen sinne kirjauduin :D mutta laitan linkin tuonne ylökulmaan ja sieltä pääsette sitten seurailemaan :)

Mulla on tällä viikolla ollut aika rentoa, ma-ti meni koulussa 8-16 mutta  eilen ja tänään on sitten ollut vapaata, huomenna pitäisi mennä kouluun 8-13.30 :) Olin alkuviikosta erittäin tehokas, ja se johtui osittain siitä että rakkaat ystäväni ovat palanneet takaisin kouluun ja meillä on yhteiset tunnit, koulussa ei myöskään ole paljoa oppilaita joten pystyn keskittymään paremmin!! Huomasin viime jaksossa että mulla todellakin oli vaikeuksia kaavojen kanssa sillä en kyennyt keskittymään kauhean hälinän ja mölinän vuoksi. Joten alkuviikosta olinkin oikein ahkera ja ylpeä siitä että olin niin nopea :) Nyt kun on ollut pari päivää vapaata niin vähän on tuntunut siltä että tahtoisin mennä jo kouluun tekemään hommia kun niin hyvin pääsin alkuunkin, mutta huomenna taas jatketaan :) Lauantaina onkin sitten taas töitä.

Tänään mulla on suunnitelmissamennä salille ennenkuin haen lapset hoidosta, jee! :))Toivon että tästä salikäynnistä mulle syttyisi taas uusi kipinä liikuntaa varten ja jaksaisin alkaa taas käydä siellä! Mulla olis nyt vieläpä kaks salikaveria kenen kanssa kävisin ja parhainta se olis nyt aloittaa että olisi sitten kesällä hyvässä kunnossa ;) Voisin nyt alkujaksosta hyödyntää näitä vapaa päiviä salikäynteihin vieläpä ;)

Mutta näillä mennään loppuviikko! :) Tässä vielä Instagram osoite sivulleni http://instagram.com/mimmu11


1 kommentti:

  1. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?

    Vivianista.com

    VastaaPoista

Kiitos kommentista ♥