keskiviikko 16. tammikuuta 2013

Proud of my own hair








Tänään jaksoin hieman panostaa ulkonäkööni, eilen illalla laitoin pari lettiä ja aamulla olikin sitten kauniit kiharat valmiina :) Suosin mielummin lettejä kuin suoristusrautoja ym, koska en henno "pilata" hiuksia semmoisilla laitteilla.. Varmasti ajan myötä hiukset kärsii paljonkin jos käyttäisi päivittäin suoristurautaa kaikista ihme tökötti suojista huolimatta. Kyllähän semmoinen kuluttaa hiusta...
Joka tapauksessa, tykkään hiuksistani juuri nyt vaikka ne saisivat olla hieman paksummat. Olen ajatellut jos tilaisin muutamat hiuslilsäkkeet tuomaan hiuksiini hieman paksuutta mutta katsotaan nyt... Mutta muuten pituus on hyvä ja vaaleat ah niin ihanat <3
Vaikka toisaalta haaveilen tummista hiuksista, jos olisin luonnostaan ruskea iholtani tykkäisin sitten enemmän olla tummahiuksinen. Mielestäni vaalea väri myöskin korostaa omaa persoonaani.

Tämmöistä tänään, innolla odottelen taas illan Iholla jaksoa, oon niin lovena siihen <3 nhokki ja suosikkikin on jo löytynyt...

7 kommenttia:

  1. Mulla on taas kauhee kriisi mun hiusten kanssa, haluisin värjätä, mutten sit kuitenkaan haluu. Latvat on vähän huono kuntoset ja muutenki nää on jotenkin ihan tyhmät. :D

    VastaaPoista
  2. Niin ja ku nää ei näytä ikinä siisteiltä... Paitsi just suoristamisen jälkeen! -.-'

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mä kans tahtoisin leikata nää mutta sitten en kuitenkaan, vaikeeta :D

      Poista
  3. Ihanat pitkät! Ja yksi väriset! Kauniit.

    VastaaPoista
  4. Mäkin olen iloinen, että olen malttanut kerrankin kasvattaa sellaiset hiukset kun haluan:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hienoa! Musta pitkät hiukset on aina vaan niin kauniit :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥