torstai 10. tammikuuta 2013

Friday: day off

Löytyipäs juuri osuva lause mulle! Koko viikko on tuntunut juuri tuolta....Jostain kumman syystä tuntuu että unirytmi on menossa väärään suuntaan, herään aikaisin, oon väsynyt koko päivän ja illalla kun lapset nukahtaa ja pitäis mennä nukkumaan niin virkistyn ja helposti valvon vaikka puoli yhteen yöllä! Oikeesti oon itekki ihmetelly tätä juttua, normaalisti sammun kuin saunalyhty klo 21-22 aikoihin! Oliskohan tällä vuoden ajalla jotain merkistystä kenties..

No eilinen ilta meni sitten ihan perseelleen, J:n piti tulla ajoissa kotiin (klo 20-21) ja mun piti tehdä pizzaa. Siitähän se riemu repesi kun se soitti ja kerto että auto hajos ja siellä se on jossain kerava- vantaan välillä motarilla odottamassa hinaajaa! Ja tietenkään Miroa en saanut ekalla kerralla nukkumaan, joten 21 aikoihin sammutin kämpästä joka ikisen valon ja käskin pojat sänkyyn, kiltisti se uni sitten onneksi tuli.
Menin itsekin nukkumaan, mutta jouduinkin nukkua istualteen, sillä kurkkuun nousi koko aika limaa ja siksi en sitten pystynyt olla yhtään selällään... Heräsin taas sen kakskytä kertaa yöllä jne... huoh.
Tuntuu kun silmissä painais koko aika väsymys, kellon ajasta huolimatta.

Onneks J vein pojat äsken hoitoon, nyt soi radio ja saan hetken rauhassa VAIN OLLA. Miten ihanaa. Saan kaydä rauhassa suihkussakin.. Miettikää, pelkästä suihkussa käymisestäkin on tullut mulle nautinto! Semmoinen haave josta haaveilen aina joskus, että kumpa pääsisin yksin ja rauhassa käymään suihkussa. Ennen tämä asia on ollut ihan päivän selvä juttu, ja varmasti on monelle muulle ihmiselle.. Musta on toisaalta hyvä että ihan päivän selvistä pikkuasioista tulee tärkeitä, kun miettii tätä nykyajan kulutus yhteiskuntaa..

Tänään on suunnitelmissa mennä taas Lahteen ystävän kanssa ostamaan kankaita lisää. Uusia ompelu ideoitakin on tullut... Pieni koulu stressi alkaa kohta painaa päälle, sairastelujen vuoksi olen joutunut olla poies aika paljon koulusta. Mutta katotaa selviänkö mä tästä jaksosta...

weheartit

Villasukat ♥ Niitä mä rakastan, oon oikeesti nyt varmaa kuukauden verran pitäny villasukkia jalassa 24/7!! J eilen illalla nauroi mulle kun olin mennyt nukkumaan olohousut jalassa, yöpaita ja villapaita päällä tietenkin villasukat mukaanlukien vielä peitto päälle :D Silti mulla tuli vilun väreitä...! Oonkohan mä ihan mummoutumassa?? :D Mut oon nykyään semmoinen, että illan tuleessa vilu vaan tulee ja silloin on puettava lisää vaatetta päälle, kun taas muilla ei ole kylmä....

Tämmöistä tänään, mukavaa perjantaita kaikille! :) ♥

2 kommenttia:

  1. ihana postaus....millasia kankaia löytyi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. jos et huomannut niin juuri julkaisin uuden postauksen jossa on kankaista kuva! :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥