lauantai 15. joulukuuta 2012

8 yötä jouluun

 kuva: weheart

Kovissa joulufiilingeissä olen ollut tämän aamun, sytytellyt kynttilöitä, tehnyt alkavaa joulusiivousta mm. järjestellyt kaapeja sun muuta :) Vielä olisi kokkolaan menevät paketit paketoimatta, sen homman hoidan kunhan pienokaiset menevät nukkumaan. Hurjan nopeaa on mennyt taas tämäkin kuukausi, ei oikein meinaa itse tajuta että se joulu tosiaankin on ihan pian!

Eilen olin siis töissä ja sen kyllä taas tunteekin, ajattelin tässä että alkaisin tehdä korjausompeluita kotoa käsin ja jos hommia tulee paljon niin voisin lopettaa työt siivoojana. Olen tullut siihen tulokseen että mun selkä ei kestä sitä hommaa, ei ole mitään järkeä tehdä työtä josta joutuu sitten kärsiä koko viikonlopun.. :/ Mutta katsotaan mitä tuosta ideasta nyt sitten tulee, toiveet on korkealla :)

Kovasti odotan vaan perjantaita jolloin koulusta on vapaata ja pääsen ostamaan loput joululahjat! :)
Tänään ollaan vaan ihan kotosalla, ulkoillaan, siivotaan, pestään pyykkiä, käydään kaupassa jne eli tehdään normaaleja kotihommia vaan.. :) Rentouttavaa sunnuntaita muillekkin :)

HUOM: muistakaa osallistua arvontaan tästä http://susannas-life.blogspot.fi/2012/12/arvonta.html

4 kommenttia:

  1. Ihana blogi! jään seurailemaan :)

    www.tiia-liina.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos! :) ja kiva että tykkäät!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Oon ahkera taikka en vaan osa olla paikallaan :) Turhaudun yleensä aina jos ei oo mitn tekemistä :D

      Poista

Kiitos kommentista ♥