lauantai 28. heinäkuuta 2012

Eilinen ilta ja tämä päivä ja muita löpinöitä

Eilinen ilta meni ihan kotosalla lasten kanssa normaalisti uhmaten ja kiukutellen, illaksi sitten kokeilin ensimmäistä kertaa tehdä uudella reseptillä tortillarullia :)






Mun mielestä näistä tuli toooosi hyviä! Onko kukaan koskaan ennen tehnyt näitä?

Huh hellettä :D  Tänää on ollut tosi kuuma, mutta oon silti nauttinu tästä päivästä ja eritoten auringosta. Vaikkakin taisin saada taas pienen auringonpistoksen sillä tää koko ilta on mennyt pienessä päänsäryssä ja semmoisessa hassussa olossa.. :/ Tietenkin J otti illalla viimeisen buranan että näin. Oon käynyt myöskin tänää vissii 3 kertaa suihkussa :D Poikien perässä kun joutuu juosta niin kyllä siinä hikeä pukkaa välillä aika kovasti ja suihku tuntuu niin taivaalliselle silloin :D
Pojatkin pääsi tänään takapihalle pulikoimaan vesialtaaseen :) Voi sitä riemun määrää ainakin esikoisen kohdalla, ei oo kyllä mitään sen ihanempaa kun lapsen ilo :)♥

Tänään kävin myöskin kaupungilla, taas :D Mun oli pakko lähteä noiden silmälasien kanssa käymään uudelleen optikolla sillä ne paino nii kovasti että mulla on vieläkin korvantausta kipeänä :/ Ehkäpä ajan kanssa menee nuo pikku kivut ja painaumat poies.
Samalla tuli sitten ostettua koulu varten uudet kengät (hups)



Nää kengät oli niiiiin hyvät jalassa ettei tosikaan ja kaikkein parasta on et nää sopii melkeen minkä vaan vaatteiden kanssa, tänään nää oli mulla jo kaupungilla käytössä ja sopi hyvin topin ja farkkuhameen kanssa. Sopii myöskin sitten syksyllä farkkujen kanssa :)



Kävellessä Trioon poikkesin Suomalaisessa ostamassa koulutarvikkeita. Osa jäi vielä sinne kauppaan sillä mulla ei ollut parkkilapussa enempää aikaa. Vielä täytyis hommata luonnosvihkoja ja muitakin juttuja...

Lidlistä kävin myös ostamassa huomisille vieraille croissantteja ja muita perusjuttuja kotiin. Yllättävän halpaa siellä on! Käyn nykyään ostamassa sieltä puurot Mirolle, koska yksi puuropaketti maksaa siellä vain 0,49e kun kaupassa yksi pussi puuroa maksaa yli euron! (oonpas mä pihi)
Oon muutenki ihan pöyristyny kauppojen hinnoista nykyää, just toissa päivänä kävin S-Marketissa enkä ostanut kuin muutaman tuotteen ja sinne meni 15e, kassalla olin aika äimistynyt niistä ostoksista! Ja mä kun vielä aina syynään kaikki ja kattelen tarkasti ja vertailen hintoja.
Me käydäänkin nykyää noissa isommissa kaupoissa, huomattavasti halvemmalla saa sieltä ruokaa kun täältä pikkukylän kaupasta.
Meillä yleensä mä olen se joka siellä kaupassa käy, koska tiiän mitä tarttee ostaa :D Ja muutenkin, J ei paljoa hintoja kattele ja mua sitten häiritsee se :D

Onko muita jotka on tarkkoja ostoksiensa suhteen?

8 kommenttia:

  1. Mä olen myös tarkka ostosten suhteen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu kyllä kannattaa, kyl ruokaostoksiinkin saa menee rahaa ihan kamalasti jos ei yhtään kato mitä ostaa.

      Poista
  2. Vastaukset
    1. hih, noita oli semmosia minikokosiakin mut ne oli kalliimpia kun tavalliset joten en raaskinu ostaa :D Mut ne oli söpöjä :P

      Poista
    2. Samoja minimallisia olen täälläkin katsonut. Meilläon myös tullut nyt pastelliväriset Stabilot....sopivasti omat stabilot rupee oleen ihan lopussa....Jos löytäisin sellaisen paketin missä olis paksut, ohuet ja pastellin väriset stabilot. Kaikki samassa! :)

      Poista
    3. Haha no sehän olis hyvä missä olis kaikki samassa:D Mulla on noita paksuja stabiloja jo ja ne onkin lasten käytössä, en niistä oikeen tykkää. Koulussa tarvii enemmän noita ohuempia..

      Poista
  3. Hei mistä oot ostanut noi kengät? Mäki tahtoisin tollasen tapaset :) Joskus oon seppälästä ostanu tollaset ja ne oli tosi kivat mutta on nyt jo kaatopaikalla :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullaki ollu joskus samantapset kengät ja käytin ne kans ihan puhki. Nää on Mekasta, siellä oli alennuksessa kauheesti kenkiä ja noitaki oli erivärisiä :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥