lauantai 2. kesäkuuta 2012

Time flies

Pitkän ajan jälkeen kerkeän täälläkin istahtaa hetken :) Viime postauksesta onkin jo muutama viikko, hups.
Aika menee lasten kanssa kotona, nytkun on tullut kesä (tänää kyllä sataa vettä kun esterin peestä) niin ei tee edes mieli istuksella koneella puhumattakaan siitä että edes kerkeisin. Pojat on nykyään niin kerkeäväisiä että ei uskoisikaan, Miro kiipeilee ties minne ja Jare livahtelee ovesta ulos omin lupinensa (saa lukon auki)... Että ei täällä kotona kerkeä paljoa istuskella muuta kuin päiväuni aikaan.
Sain kullalta uuden puhelimen synttärilahjaksi, nokia e5 jota itse toivoin pinkkinä mutta niitäpä ei ollutkaan kuin mustana. Jokatapauksessa, oon sillä aina käynyt facebookissa joten konetta mun ei oo ees tarvinnut avatakaa.

Käväsin tossa viikko sitten koululla Miron kanssa vähän katsomassa että miten suoritan koulun loppuun ja kauan se kestää. Hyvässä lykyssä se kestää enää 1,5v, toivon että se onnistuu. Toivon myöskin että se sama ala vielä kiinnostaa yhtä paljon kuin ennenkin. Sillä istuessani siellä opon kanssa päähäni tuli ajatus että kiinnostaako mua tää ala enään yhtä paljon kuin silloin nuorempana?
Toivotaan että jaksan käydä siellä ja jos se ei vaan enää kiinnosta niin sitten täytyy vaihtaa alaa. Mulla on vaan semmoinen pieni tunne että mua saattaisi kiinnostaa jokin sosiaali-alan ammatti ehkä... Noh, sais nyt vaan tuon ammatin niin olisin erittäin tyytyväinen.
Samalla mulle iski kauhea pelon tunne siellä koulussa, enhän tunne sieltä ketään muitakun muutaman opettajan ja koko paikka on ihan uusi. Miro pikkuinen menee hoitoon, luulen että ensimmäisenä hoitopäivänä itken koko koulumatkan... Ajattelin että mitä oon tekemässä, en halua mennä kouluun taikka laittaa Miroa hoitoon!
Samalla odotan sitä että saan elämääni uutta sisältöä, muutakin kuin lastenhoitoa ja kotona olemista mutta samalla pelkään tulevaa.. Ehkä tää tunne on kaikilla ketkä menee takas kouluu/ töihin monen vuoden jälkeen. On tässä tullu oltua nyt kotona sen 4v :D Nyt täytyy vaan nauttia tästä viimesestä jouten-olo kesästä lasten kanssa :)

Täytyisi tuo bannerikin vaihtaa, jos joskus jaksaisin ottaa itsestäni kuvan nytkun on vaaleat hiuksetkin :)

2 kommenttia:

  1. Oi ihanaa oot takaisin täällä!!!!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps! Ajattelin tänään pyhittää päiväni blogilleni, sitä kun ei ole tässä tullut päivitettyä aikoihin! :) Kiva että mua kaivataan täällä!! :)

      Poista

Kiitos kommentista ♥